جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق مطرح کرد؛

لزوم استفاده بهینه از اماکن رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برای کارکنان ارتش 

امیر خلیل‌آبادی گفت: استفاده بهینه از اماکن رفاهی این منطقه به طور جدی در دستور کار است تا با برنامه‌ریزی دقیق، فرصت بیشتری برای استفاده از این اماکن برای کارکنان خدوم و زحمتکش ارتش و خانواده‌‌های آن‌ها فراهم شود.
کد خبر: ۶۵۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ - 28March 2024

لزوم استفاده بهینه از اماکن رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برای کارکنان ارتش به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در حاشیه بازدید از اماکن رفاهی این منطقه با اشاره به اینکه سرمایه‌‌های انسانی به عنوان با ارزش‌‌ترین منابع سازمانی شناخته می‌شوند، اظهار داشت: نیروی انسانی به سازمان معنا و مفهوم می‌بخشد و زمینه تحقق اهداف سازمان را فراهم می‌کند.

وی افزود: توجه ویژه به منابع انسانی موجب ارتقای بهره‌وری، کارایی و دلبستگی شغلی و تعالی کارکنان می‌شود؛ بر همین اساس اماکن‌ اقامتی و تفریحی می‌تواند بسترساز ارتقای روحیه و رفاهی کارکنان باشد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام خاطرنشان کرد: معاونت نیروی انسانی این منطقه در ایفای این مسئولیت مهم، عملکرد موفقی داشته و خدمات ارائه شده توسط این معاونت، رضایت کارکنان و خانواده‌‌های آن‌ها را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش، مجتمع اقامتی امام رضا علیه‌السلام مشهد در راستای ارائه خدمات اقامتی ویژه کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش و خانواده‌‌های آن‌ها احداث شده که طی چند سال اخیر بازسازی و بر امکانات آن افزوده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها